
Mazda je u avgustu potvrdila da je prestala proizvodnja njihovog SUV modela CX-7. Jedan od razloga za ukidanje su male prodajne brojke (za razliku od novog modela CX-5), ali je tada saopšteno da u ponudi ostaje i najveći model njihove CX serije - Mazda CX-9.
Sada je Mazda sa kratkim saopštenjem i nekoliko fotografija najavila i redizajniranu verziju CX-9 modela, koji će premijeru imati na 2012 Australian International Motor Show-u.

Dosadašnji CX-9 je inače prodat u više od 210.000 primeraka u 74 zemlje, uključujući SAD i Australiju.

Ovaj SUV sa tri reda sedišta će i dalje pokretati 3,7 litarski V6 benzinac (u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem), a u japanskoj fabrici ističu modifikovani izgled eksterijera ("KODO - Soul of Motion" dizajn tema), bogatiju opremu (uključujući i unapređeni infotainment system) i poboljšani kvalitet materijala enterijera.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ova mazda ( koja mi se dopada ) kao da je radjena za tržište BiH... Ima "zaštitne zavesice" samo iza zadnjih točkova...
"Zavesice" pozadi su besmislene, jer najćešće ne mogu da spreče da zadnji točak vozila "lansira" kamen na vozilo iza ( da bi to sprečile, trebale bi da budu "do zemlje", a tada bi ih otpor vazduha "dizao" i opet "šipak" ).
Zavesice su ( za odredjena "tržišta", kao što je Srbija, gde se "rizla" baca na put ) potrebne iza prednjih točkova, da spreče "peskarenje" poda i pragova ( naravno, ko mahom vozi po gradu, ne trebaju mu uopšte ).
Na žalost, malo vozila ih tu napred ima, a ako ih i ima ( kao standard ili dodatnu opremu ), obično su samo dizajnerski detalj bez ikakve funkcije ( suviše kratke ) i od pogrešnog materijala ( plastike, umesto od gume, kao nekada ).
Prosto, glupostima nikada kraja ...
Na poslednjoj fotografiji prelepa. Neverovatno da auto deluje tako skladno a pritom je siri i duzi od S klase.